Web analytics moeten aan de basis van uw website staan en alle andere diensten ondersteunen. Kort gezegd is web analytics het verzamelen van de statistieken van de websites en de social media van onze klanten met tools zoals Google Analytics.
Het zijn objectieve, onmisbare gegevens van de bezoekers op uw website. Welke pagina’s bekijken ze? Waar komen ze vandaan en waar verlaten ze uw website weer? Wanneer u over deze gegevens beschikt, kunt u veel gerichter met uw website aan de slag. Met goede web analytics kunt u uw gehele bedrijf doormeten en alle kanalen samenbrengen, waardoor u strategische en rendementsgerichte keuzes kunt maken.
De Google Analytics specialisten van Blinc marketing kunnen u van begin tot eind helpen met deze web analytics. Dat kan variëren van het goed implementeren en het instellen van het dashboard tot het uitvoeren van verschillende analyses en het maken van een evaluatierapport.
Wij kunnen u helpen met het beantwoorden van vragen, zoals:
- Welke bestemmingspagina werkt het beste voor deze advertentie?
- Hebben wij een mobiele website nodig?
- Wat levert mijn nieuwsbrief op?
- Ik investeer veel tijd in Facebook, levert dit eigenlijk iets op?
Onze specialist beschikt altijd over een helikopterview, waardoor u altijd een goed en onderbouwd advies ontvangt.